Wissel fractievoorzitterschap N-VA Lebbeke

André geeft de fakkel door aan An

Na 2 jaar met verve de N-VA gemeenteraadsfractie geleid te hebben, geeft André Segers de fakkel door aan An Vervliet. Voortaan zal zij het fractievoorzitterschap op zich nemen.

André Segers: “ het was sowieso mijn bedoeling om in de loop van de 6 jaar de fakkel door te geven. Ik ben blij dat de kaart van verjonging getrokken is. Op deze manier krijgen ook jonge mensen de kans om te groeien en ervaring op te doen. Laat het duidelijk zijn: ik blijf zetelen in de N-VA gemeenteraadsfractie. De meerderheid is nog niet van mij af.”

An Vervliet: “ ik ben verheugd dat ik het vertrouwen van onze fractie heb gekregen en het voorzitterschap op mij mag nemen. We hebben een mooie ploeg van gedreven en bekwame gemeenteraadsleden die ik met fierheid en enthousiasme zal aanvoeren.”

N-VA bestuur Lebbeke

0 reacties:

Een reactie posten