Is Filip Dewinter een viswijf ?

Is het fatsoenlijk om zo een vraag te stellen ? Beledig ik als ik vraag of Filip Dewinter een viswijf is ? Is het "not done" ?

Ach, ik stel toch maar een vraag ! Ik heb daarmee toch niet gezegd dat hij een viswijf is ! Dus moet Filip niet klagen en ... maar ondertussen is het toch maar gezegd.

Dat is de methode van het Vlaams Belang.

Waarom schuif ik dat hier naar voor ? Waarom zet ik die provocerende titel bovenaan deze post ?

Wel als je heel aandachtig kijkt naar het debat bij de VRT (dank je wel beste mensen van de VRT) (dat ik hieronder eventjes overgenomen heb) dan zie je dat dit juist de tactiek is van het Vlaams Belang.

Dewinter gaat in debat met Bart De Wever, maar begint over andere onderwerpen, over de andere partijen, blijft voortspreken als de moderator hem vraagt bij het onderwerp te blijven, maar vertikt het te zeggen dat zijn eigen partij veilig in het cordon blijft zitten.

Bart De Wever legde het duidelijk uit (zie vanaf minuut 07:05) op het geklaag van Dewinter (dat de N-VA een nul op tien behaald had):

"Nul op tien als dat waar is ? Wel dan staan we nog maar quitte ! U staat al dertig jaar bezig met zo een grote partij en u heeft ook "nul" als resultaat"




Erg wordt het pas als Filip Dewinter begint over de valse beloftes van de andere partijen! Maar hij belooft al dertig jaar grote veranderingen op het Vlaamse vlak, maar zijn partij zit al die tijd werkloos in de oppositie en verschuilt zich achter het cordon, maar doet er alles aan om erin te blijven.

Een tweede bewijs van de methode van het Vlaams Belang kan je zien op deze videoblog van Bart De Wever : de N-VA plakt in Antwerpen haar affiches maar nauwelijks één uurtje later werden ze overplakt door het Vlaams Belang. En enkel de affiches van de N-VA ! Niet van Open-Vld, of LDD, of andere partijen. Zo betrouwbaar is die Vlaamse partner die de belangen van de Vlamingen wil verdedigen.

0 reacties:

Een reactie posten