Jan Macharis, alias Kanu, prins carnaval Wieze 2012, op N-VA lijst.


De heer Jan Macharis, alias prins Kanu I, prins carnaval 2012 te Wieze, is bij de gemeenteraadsverkiezingen 2012 kandidaat op de N-VA lijst.

Jan ‘Kanu’ Macharis is geboren en getogen Wiezenaar, hij is 41 jaar (°1971) en werkt als ambtenaar te Gent.

Hij was lang actief als voetballer en zet zich al vele jaren in voor het culturele leven te Wieze.

Op 4 maart jl leidde hij de bijzonder succesvolle carnavaloptocht te Wieze als Prins Kanu I. Carnaval Wieze is een van dé belangrijkste jaarevenementen van en mét Wiezenaars, waar alle groepen en alle deelnemers uit Wiezenaars worden samengesteld. Het is trouwens vanuit zijn voetbalperiode dat zijn roepnaam Kanu komt. Deze verwijst naar de succesvolle Nigeriaanse profvoetballer Kanu.

Jan: “Mijn keuze voor N-VA is niet zomaar toevallig. Het nationaal partijprogramma spreekt mij sterk aan. Op lokaal vlak sluit ik mij graag aan bij de aandacht voor de deelgemeenten, voor het erfgoed, voor de verkeersveiligheid evenals de inzet van de N-VA Lebbeke-Belle-Wieze voor een goed bestuur . Dit is voor mij belangrijk. Daar wil ik mij graag mijn medewerking aan verlenen.”


N-VA is dan ook opgetogen met de kandidatuur van Jan.

Namens het N-VA bestuur,
André Segers,voorzitter
Karel Uyttersprot, communicatie

0 reacties:

Een reactie posten